Jump to content

B.B. Hemingway

Donor
  • Content Count

    5,827
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

B.B. Hemingway last won the day on February 21

B.B. Hemingway had the most liked content!

Community Reputation

2,752 Excellent

About B.B. Hemingway

  • Rank
    The Bobfather
  • Birthday 02/13/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    The Ozarks
  • Interests
    SKOL Vikes! & GO BIG RED!

Recent Profile Visitors

29,951 profile views
  1. I'm sooooo glad Frost/players have reassured us that 56-10 is as bad as it gets.

    L

    O

    L

    1. Moiraine

      Moiraine

      How do you want them to respond?

    2. 4skers89

      4skers89

      Seems a little foolhardy to declare this with OSU looming.

    3. B.B. Hemingway

      B.B. Hemingway

      @Moiraine. Just found it odd/comical that after a 56-10 loss you had multiple people proclaiming "It isn't getting worse than this!".... Especially Gerald's "I hope you can see it in my eyes" line.

  2. I don't think it's out of line to ask if Frost has already lost this team.

    1. Show previous comments  7 more
    2. B.B. Hemingway

      B.B. Hemingway

      @VectorVictor How many coaches that lose locker rooms ever get it back? I can't believe I'm saying this, but Frost is treading in dangerous waters, imo.

    3. VectorVictor

      VectorVictor

      @B.B. Hemingway considering what we’re hearing, why are we assuming he ever had it to begin with? A minority number of kids does not a locker room make. 

    4. onlyHskrfaninIL

      onlyHskrfaninIL

      if frost was a first time coach id be more worried.  he's shown he can do this.  its pretty apparent how awful the riley regime was

  3. B.B. Hemingway

    *** Official Michigan Game Thread ***

    I'm going golfing.
  4. B.B. Hemingway

    *** Official Michigan Game Thread ***

    DLine getting thrown around.
  5. B.B. Hemingway

    *** Official Michigan Game Thread ***

    Lol. Sure TD for Nebraska, turns into Michigan inside the 10 in 3 plays.... Why?
  6. B.B. Hemingway

    RB/WR Wandale Robinson

    It amazes me, in 2018, how people still think Nebraska is a bunch of cornfields. WE HAVE BUILDINGS!
  7. B.B. Hemingway

    Adrian Martinez Injury

    Yeah, but "Lars and I".
  8. B.B. Hemingway

    *** Official Troy Game Thread ***

    4-8 feels like a stretch.
  9. We signed an elite QB. Other than that, not one damn thing has changed.

    1. Show previous comments  2 more
    2. B.B. Hemingway

      B.B. Hemingway

      @ZRod

       

      Fine! One Thing!

       

      J/K.... I'm just mad/sad.....smad.

    3. ZRod

      ZRod

      Yeah, this sucks. Idk wtf is going on, but we're flat..

    4. Enhance

      Enhance

      Occam's razor: this team isn't good. They're the result of years of a bad culture/coaching, a lack of talent and depth at key positions.

  10. B.B. Hemingway

    *** Official Troy Game Thread ***

    Trash. It's all trash.
  11. B.B. Hemingway

    *** Official Troy Game Thread ***

    Up until that last drive the play calling was trash, so maybe the OC? Oh....
  12. B.B. Hemingway

    *** Official Troy Game Thread ***

    Maybe we should try MF'ing the team....
  13. B.B. Hemingway

    *** Official Troy Game Thread ***

    AKRON!
  14. B.B. Hemingway

    *** Official Troy Game Thread ***

    He was beat, but got the pick because of an under thrown ball.... Get it how you can, Lamar
×